Minggu, 12 Juli 2009

Back to default modem d-link 520b

Ooya tadi pas aku post kelupaan .. sabtu siang Mas Supri nelpon kirain mo ngasih oleh2 nato apa... eh malah kisah menyedihkan yang dia.. ( cah iki lagi2 kisah menyedihkan sing di sodorke ning aku) gini.. “dhe modem regane piro yo modem ku rusak kie hik...hik..hik”.. sakne cah.. ketoke nangis kie wonge aku ra iso mbayangke rupane supri, wes rupane elek mesthi tambah elek.
Untung aku punya cadangan modem buat tangen or sragen sewaktu-waktu kalo trouble tapi aku inget dulu tu modem dah aku upgrade firmwarenya Cuma belum aku pake lagi..
Ya dah aku suruh bawa aja dulu tu modem yang aku taruh di ruang service pc di sragen , dari pada supri meksone awak lha ketoke supri ra due duit.
Hari Minggunya si supri laporan kalo modem gak isa buka facebook. Wah iki... ketoke modeme kudu di di downgrade kie firmwarenya. Akhirnya setelah browsing mak mbedunduk ketemu dah firmwarenya..
Ni tinggal donlod aja.. disini
Tinggal nunggu action supri,... gak begitu lama tiba-tiba ngebuzz, “ jan ra sopan tenan si supri kie karo wong tuo ngebazz ngebuzz .. “
“alhamdulilah facebook iso dhe.. “ wah kalo di gambarne seneng karo lunjak lunjak mesthi cah iki .. hehehhehe”
“ yo wis di enggo sek modeme yen due duit tuku modem meneh masalahe modem sing mbok pake iku cadangan buat sragen ma tangen... Ok”

Tidak ada komentar: